Rector
Dr. Khin Mar Lar Tun, Ph.D. (IT)
Biography
- Graduated from University of Computer Studies, Yangon.
- Published papers – 52
- Work History
- 1998 join at the Department of Information Science, UCSY
- 2004 – Research Supervisor for IT
- 2006 – Ministry of Science and Technology, Naypyitaw
- 2008 – Research center, Kyaut Se
- 2009 – Yadanapone Training center, Pyin Oo Lwin
- 2010 – Head of ICT Faculty, UT (Yadanapone Cyber City)
- 2012 – Head of Faculty of Information Science, University of Information Technology
- 2015 – Pro-rector at the University of Computer Studies (Hinthada)
- 2018 – Rector at the University of Computer Studies (Pathein)
- 2021 – Rector at the University of Computer Studies (Hpaan)
Pro-rector
Dr. Soe Hay Mar, Ph.D. (IT)
Management
တက္ကသိုလ်၏ စီမံခန့်ခွဲရေး ကိစ္စရပ်များကို ကဏ္ဍအလိုက် ခွဲ၍ ဆောင်ရွက် ပါသည် –
(၁) ပါမောက္ခချုပ် ရုံးအဖွဲ့
- ပါမောက္ခချုပ် ၏ ရုံးကိစ္စများ
(၂) စီမံရေးရာဌာန
- ဝန်ထမ်းရေးရာ ကိစ္စရပ်များ (ခန့်အပ်ခြင်း၊ အမှုထမ်းသက်စာအုပ် ထိန်းသိမ်းခြင်း၊ ရေးသွင်းခြင်း၊ ခွင့်နှင့် ရာထူးတိုးတင်ပြခြင်း)
- ရုံးစာကိစ္စရပ်များ (ဦးစီးနှင့် အခြားဌာနများ၊ အဖွဲ့အစည်းများနှင့် ရုံးစာများ ထုတ်ပြန်ခြင်း)
- အစည်းအဝေးကိစ္စရပ်များ
- အထွေထွေကိစ္စရပ်များ
(၃) ကျောင်းသားရေးရာဌာန
- ကျောင်းသားရေးရာ ကိစ္စရပ်များ (ကျောင်းအပ်လက်ခံခြင်း၊ ခုံနံပါတ် ထုတ်ပြန်ခြင်း၊ )
- ကျောင်းဆောင်ကိစ္စရပ်များ (ကျောင်းဆောင်နေရာချထားခြင်း၊ ကျောင်းဆောင်ပြင်ဆင်ခြင်း)
- ဘွဲ့နှင်းသဘင်နှင့် ပြပွဲ၊ ပြိုင်ပွဲ ကိစ္စရပ်များ (ဘွဲ့နှင်းလျှောက်လွှာခေါ်ယူခြင်း၊ အခမ်းအနားပြင်ဆင်ခြင်း၊ ပြပွဲပြိုင်ပွဲများ စီစဉ်ခြင်း၊ အားကစားပွဲများ၊ ဟောပြောပွဲများကျင်းပခြင်း)
- သင်တန်းရေးရာကိစ္စရပ်များ (စာမေးပွဲကျင်းပခြင်း၊ စာစစ်ခြင်း၊ အောင်စာရင်းထုတ်ပြန်ခြင်း၊ သင်တန်းအချိန် ဇယားများထုတ်ပြန်ခြင်း၊ အမှတ်စာရင်းထုတ်ပြန်ခြင်း)
(၄) ငွေစာရင်းဌာန
- ဝန်ထမ်းလစာ ကိစ္စများ
- အရ၊ အသုံး နှင့် ငွေလုံးငွေရင်း ဆိုင်ရာကိစ္စများ
- ဆောက်လုပ်ရေးဆိုင်ရာ ကိစ္စများ၊ ပြင်ဆင်ထိန်းသိမ်းရေးကိစ္စများ
(၅) နယ်မြေအထွေထွေဌာန
- ကျောင်းလုံခြုံရေး၊ သန့်ရှင်းရေး၊ စိမ်းလန်းစိုပြေရေး ဆိုင်ရာကိစ္စများ
- ကျောင်းဆောင်များ ပြင်ဆင်ထိန်းသိမ်းရေး
- လျှပ်စစ်မီး၊ ရေ ရရှိဆိုင်ရာကိစ္စများ
Board of Administrative
တက္ကသိုလ် စီမံခန့်ခွဲရေးအဖွဲ့
တက္ကသိုလ်၏ စီမံခန့်ခွဲရေးအဖွဲ့ ကို အောက်ပါအတိုင်း ဖွဲ့စည်းထားရှိပါသည် –
- ပါမောက္ခချုပ် ဥက္ကဌ
- ဒုတိယပါမောက္ခချုပ် ဒုဥက္ကဌ
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ ကွန်ပျူတာစနစ်နှင့်နည်းပညာမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ ကွန်ပျူတာသိပ္ပံမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သုတသိပ္ပံမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ တွက်ချက်ရေးသင်္ချာမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ မြန်မာစာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ အင်္ဂလိပ်စာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သဘာဝသိပ္ပံဌာန (ရူပဗေဒဌာန) အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သတင်းအချက်အလက်နည်းပညာထောက်ပံ့ရေးနှင့် ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေးဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ဌာနမှူး၊ နယ်မြေအထွေထွေဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ဌာနကြီးမှူး (စီမံ/ဘဏ္ဍာ) အတွင်းရေးမှူး(၁)
- မော်ကွန်းထိန်း၊ ကျောင်းသားရေးရာဌာန အတွင်းရေးမှူး(၂)
လုပ်ငန်းတာဝန်များ
တက္ကသိုလ်၏ စီမံခန့်ခွဲရေးအဖွဲ့၏ လုပ်ငန်းတာဝန်များမှာ –
တက္ကသိုလ်၏ တည်ဆောက်ရေး၊ ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေး၊ ဝန်ထမ်းရေးရာ၊ ကျောင်းသားရေးရာ စသည့် တက္ကသိုလ်၏လုပ်ဆောင်မှုအားလုံးအတွက် တက္ကသိုလ် စီမံခန့်ခွဲရေးအဖွဲ့၏ သဘောထားဖြင့် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။
Board of Academic
တက္ကသိုလ် ပညာရေးအဖွဲ့
တက္ကသိုလ်၏ ပညာရေးအဖွဲ့ ကို အောက်ပါအတိုင်း ဖွဲ့စည်းထားရှိပါသည် –
- ပါမောက္ခချုပ် ဥက္ကဌ
- ဒုတိယပါမောက္ခချုပ် ဒုဥက္ကဌ
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ ကွန်ပျူတာစနစ်နှင့်နည်းပညာမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ ကွန်ပျူတာသိပ္ပံမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သုတသိပ္ပံမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ တွက်ချက်ရေးသင်္ချာမဟာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ မြန်မာစာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ အင်္ဂလိပ်စာဌာန အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သဘာဝသိပ္ပံဌာန (ရူပဗေဒဌာန) အဖွဲ့ဝင်
- ပါမောက္ခ (ဌာနမှူး) ၊ သတင်းအချက်အလက်နည်းပညာထောက်ပံ့ရေးနှင့် ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေးဌာန အဖွဲ့ဝင်
- သင်တန်းမှူးများ၊ သင်တန်းနှစ်အလိုက် အဖွဲ့ဝင်
- ဌာနကြီးမှူး (စီမံ/ဘဏ္ဍာ) အဖွဲ့ဝင်
- မော်ကွန်းထိန်း၊ ကျောင်းသားရေးရာဌာန အတွင်းရေးမှူး
လုပ်ငန်းတာဝန်များ
တက္ကသိုလ်၏ ပညာရေးအဖွဲ့၏ လုပ်ငန်းတာဝန်များမှာ –
တက္ကသိုလ်၏ သင်တန်းရေးရာကိစ္စရပ်များနှင့် သင်ကြားရေးကိစ္စရပ်များကို တက္ကသိုလ် ပညာရေးအဖွဲ့၏ သဘောထားဖြင့် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။